Friday, March 18, 2011

gerek baru kini menjelang :)

hello. mek dah da gerek baru, nama nya MOHD ALIFF BIN ABDUL RAHMAN :) nya bait, mek gerek ngn nya ari rabu ya tekk. 16 MAC 2011. nya bait abis. first mekrg webcam lok. mek fallin love ngan nya ehh. nya sweet ehh. adohehhh. haha. nya org kch, but tggl rh miri. nya fom five. mekrg slu webcam now :) hehhe. mek ada rasa syg ngn nya aeee. kurg ngan nidzam. awww. THANKYOU ALLAH :) give me one more chnges. haha. klah bye bye. love mohd aliff muchh <3

No comments:

Post a Comment